Thursday 5 October 2017

Etrade Alternativ Handels Godkännande


Hur handlar du sätta alternativ på ETRADE Beta är ett mått på volatiliteten eller systematisk risk för en säkerhet eller en portfölj i jämförelse med marknaden som helhet. En typ av skatt som tas ut på kapitalvinster som uppkommit av individer och företag. Realisationsvinster är vinsten som en investerare. En order att köpa en säkerhet till eller under ett angivet pris. En köpgränsorder tillåter näringsidkare och investerare att specificera. En IRS-regel (Internal Revenue Service) som tillåter utbetalningar från ett IRA-konto på ett strafffritt sätt. Regeln kräver det. Den första försäljningen av lager av ett privat företag till allmänheten. IPOs utfärdas ofta av mindre, yngre företag som söker. Skuldkvotskvoten är skuldkvoten som används för att mäta ett företags finansiella hävstångseffekt eller en skuldkvot som används för att mäta en individ. LÄS LÄS NER VIKTIGA UPPLYSNINGAR NEDAN. Viktig anmärkning: Alternativ innebär risk och är inte lämpliga för alla investerare. För mer information, läs Karaktärerna och riskerna för standardiserade alternativ innan du börjar tradingalternativ. Det finns också specifika risker som är förknippade med täckt samtalsskrivning, inklusive risken för att den underliggande aktien kan säljas till lösenpriset när det nuvarande marknadsvärdet är större än det lösenpris som samtalskrivaren kommer att få. Dessutom finns det särskilda risker i samband med handelsspridningar, inklusive betydande provisioner, avgifter och avgifter, eftersom det innebär minst dubbelt så många kontrakt som en lång eller kort position och eftersom spridningen nästan alltid stängs före utgången. På grund av betydelsen av skattemässiga överväganden för alla alternativstransaktioner, bör investeraren överväga alternativ konsultera skattskyldig rådgivare om hur skatter påverkar resultatet av varje optionsstrategi. Optionsinvesterare kan förlora hela beloppet av sin investering på en relativt kort tid. Stöddokumentation för eventuella fordringar kommer att tillhandahållas på begäran. ETRADE-krediter och erbjudanden kan vara föremål för amerikanska källskatt och rapportering till försäljningsvärde. Skatter relaterade till dessa erbjudanden är kundens ansvar. Provisioner för aktier och optioner är 9,99 med en 75 avgift per optionsavtal. För att kvalificera sig för 7,99 provisioner för aktie - och optionsaffärer och ett kontrakt om 75 avgift per optioner, måste du genomföra minst 150 aktie - eller optioner per kvartal. För att fortsätta att ta emot 7,99 aktie - och optionsaffärer och ett kontrakt om 75 avgift per optionsoption måste du genomföra 150 aktie - eller optionsaffärer före utgången av det följande kvartalet. Innehåll som tillhandahålls av ETRADE Securities andor ETRADE Capital Management är endast för utbildningsändamål. Denna information är inte, eller borde tolkas som ett erbjudande, eller en uppmaning till ett erbjudande, att köpa eller sälja värdepapper från ETRADE Securities eller dess dotterbolag. Tredje parts material tillhandahålls endast för utbildningsändamål. Innehållet har skrivits av och kommer att presenteras av en tredje part som inte är ansluten till ETRADE Financial Corporation eller någon av dess dotterbolag. ETRADE Financial Corporation och dess dotterbolag är inte ansvariga för innehållet. Varken ETRADE Financial Corporation eller någon av dess dotterbolag är ansluten till tredje part som tillhandahåller detta innehåll. Ingen uppgiven information utgör en rekommendation från ETRADE Financial eller dess dotterbolag att köpa, sälja eller inneha någon säkerhet, finansiell produkt eller instrument som diskuteras där eller att engagera sig i någon särskild investeringsstrategi. Securities produkter och tjänster som erbjuds av ETRADE Securities LLC, medlem FINRA SIPC. Systemrespons och kontoåtkomsttider kan variera beroende på olika faktorer, inklusive handelsvolymer, marknadsförhållanden, systemprestanda och andra faktorer. 2017 ETRADE Financial Corporation. Alla rättigheter förbehållna. ETRADE Copyright PolicyEtrade Alternativ trading nivå 2. Jag har handlat aktier med Etrade i några år nu. Nyligen har jag ansökt om nivå 2 alternativ med dem, och jag nekades. Enligt deras Rep är det för att jag inte svarade på att kvittera sina frågor. Vet någon vilken typ av erfarenhet man borde ha och vad borde det vara kontot. visa mer Jag har handlat aktier med Etrade i några år nu. Nyligen har jag ansökt om nivå 2 alternativ med dem, och jag nekades. Enligt deras Rep är det för att jag inte svarade på att citera deras frågor. Vet någon vilken typ av erfarenhet man borde ha och vad ska det vara konto mål för att kvalificera sig för nivå 2. I039m medveten om all risk involveras i handelsalternativ Tack, Kobi Etrade Option trading level 2. Jag har handlat aktier med Etrade i några år nu. Nyligen har jag ansökt om nivå 2 alternativ med dem, och jag nekades. Enligt deras Rep är det för att jag inte svarade på att citera deras frågor. Vet någon vilken typ av erfarenhet man borde ha och vad ska vara kontoens mål för att kvalificera sig till nivå 2. I039m medveten om all risk involveras i handelsalternativ Tack, Kobi Lägg till ditt svar Pagination Rapporter missbruk Ytterligare detaljer Om du tro att din immateriella äganderätt har åsidosatts och skulle vilja göra ett klagomål, se vår missbruk av vår policy för upphovsrättspolicyn. Ytterligare detaljer Om du anser att din immateriella äganderätt har åsidosatts och skulle vilja göra ett klagomål, se vår Copyright Policy (alternativ) Jag har studerat hårda alternativ handel för de senaste 10 månaderna jag har varit i Irak, speciellt I39m försöker göra vertikala alternativspridningar. Jag har handlat normala aktier genom e-handel ett tag men när jag försökte göra min första alternativspridning fick jag reda på att jag först måste söka nivå 3. visa mer I039vi har studerat hårda alternativ handel för de senaste 10 månaderna I039ve varit i Irak, speciellt I039m försöker göra vertikala alternativspridningar. Jag har handlat normala aktier genom e-handel ett tag men när jag försökte göra min första optionsspridning fick jag reda på att jag först måste ansöka om nivå 3 alternativhandel och ett marginalkonto. Så jag tillämpade och nekades. Jag då när till Zecco, samma fråga där. Jag planerar inte att riskera pengar, jag har inte det, jag förstår inte varför ett marginalkonto krävs. så vad i helvete Vad behöver jag göra för att bli godkänd Uppdatering: Tack för svaret, råkar du veta hur provisionerna är inställda för alternativen, är på Thinkorswim Bästa svar: ToS är den plattform som valts för alternativ (i min åsikt minst). Provisioner kommer att vara större än andra, men jag gillar deras plattform. Jag ärligt talat inte om provisionerna, men jag verkar komma ihåg 2 val. 1. Fast prissättning och 2. variabel prissättning. Alternativ 1 är bättre om du har större volymer. I vilket fall prissättningen är på deras hemsida. Anledningen till att du behöver godkännande är att för att du ska gå in i vertikala positioner är en av dina ben en naken skriv av ett samtal eller en uppsättning. Således, i teorin, exponeras du med obegränsad risk om du inte parar det benet. Eftersom det finns så många strategier relaterade till optionsspridningar, kommer ingen mäklare att kontrollera om dina optionsspridningar är parade rätt för att begränsa din risk. Det enda de kan göra är att beräkna din exponering och uppskatta risken samt ge dig förhandsgodkännande. För att få godkännande behöver du ha ett antal års aktiehandel och jag antar grundläggande options trading erfarenhet. ps. Jag håller med din inställning på vertikaler - det här är sättet att gå enligt min mening pps. Jag gör min egen undersökning som med tanke på dagens situation på finansmarknaden skulle ge information om lager och alternativ (särskilt om vertikal) varningstjänst är av intresse för människor idag, särskilt eftersom det finns så många dyra konkurrenter som gör detsamma om du är glad att dela med dig av dina synpunkter, vänligen maila mig för att få veta hur jag kan bli godkänd (alternativ) I039vi har studerat hårt alternativ handel för de senaste 10 månaderna I039vi varit i Irak, speciellt I039m försöker göra vertikala alternativspridningar. Jag har handlat normala aktier genom e-handel ett tag men när jag försökte göra min första optionsspridning fick jag reda på att jag först måste ansöka om nivå 3 alternativhandel och ett marginalkonto. Så jag tillämpade och nekades. Jag då när till Zecco, samma fråga där. Jag planerar inte att riskera pengar, jag har inte det, jag förstår inte varför ett marginalkonto krävs. så vad i helvete Vad behöver jag göra för att bli godkänd Lägg till ditt svar Rapportera missbruk Ytterligare detaljer Om du tror att din immateriella äganderätt har åsidosatts och skulle vilja göra ett klagomål, se vår missionspolicy immateriell äganderätt har åsidosatts och skulle vilja göra ett klagomål, se vår policy för upphovsrättspolitik

No comments:

Post a Comment