Monday 30 October 2017

Binary Optioner Handelsstrategier Youtube


. Binär Options Trading Strategy: 3. 2014. Koden för att finansiera till framgång har blivit dissekerad, avkodad och lagd för optionshandel. Nu kan du vara immun mot kreditkrisen, tumlande aktiemarknader, okontrollerade växelkurser och ökande arbetslöshet. Min topphemliga programvara skräddarsydd till perfektion utnyttjar okända kryphål för garanterad avkastning. Inga komplexa diagram, ingen förvirrande analys. Faktum är inget att lära sig alls. Med den här binära handelstekniken för plugin kan du starta ditt resultat på binärmarknaden inom 15 minuter eller mindre. Äntligen är nästa generations automatiserad binär handel här. Samarbetssökande sökare, för några år sedan utvecklade jag ett unikt sätt att tjäna pengar genom binära alternativ som gjorde mig till en miljonär vid en ålder av bara 49. För att bevisa att min programvara fungerat under ett privat hedgefonds vaksamma öga använde min formel för att banka över 236, 708.43 på bara 30 dagar. Ljudet på att göra hundratusentals dollar varje månad låter attraktiva. Självklart gör det det. Innan jag överväger att låta dig komma in på mina hemliga alternativ handelsprogram, var uppmärksam på vad jag ska avslöja på den här sidan. Jag visar dig exakt hur man låter denna övermänskliga programvara springa direkt på ditt binära konto. Gör det möjligt för dig att dra tillbaka din andel av trillionerna dollar, pund och euro, väntar bara på att samlas in. Undantagsskydd, kraschskydd och dumt bevis. Auto binära signaler ger dig möjlighet att sippra bort 760 nettoresultat på bara 72 sekunder. Fick din uppmärksamhet än, För det första, låt mig presentera mig själv. Im Roger Pierce. Nu är det dags att finansexperter anser mig vara en mycket framgångsrik binär näringsidkare men jag har inte alltid varit den expert jag är idag. Jag är här för att vara inget annat än uppriktigt och ärligt med dig med min handel förflutna och nu så att du kan fatta ett välgrundat beslut om huruvida detta unika automatiserade binära tillfälle är handelsstrategin för dig. Jag började 1982, examen med en första i datavetenskap från London School of Economics. Jag blev knuten till handel när jag fick min första öppning med J. P. Morgan. Mitt rykte växte snabbt. Jag uppnådde stor framgång vid den tidpunkt då marknadsförhållandena var hausna. Jag trodde ärligt att jag var oövervinnlig. Hur naiv jag var i efterhand. Jag arbetade länge grusande timmar, partied hårt, och fortfarande hittade tid att gifta sig och ha 2 barn. Jag var på toppen av världen, sedan kraschades aktiemarknaden i 87 och allt förändrades. Svart måndag var den största dagliga marknadskraschen i historien. Min portfölj av kunder blev slagen hårt som dow sista 22,6 av dess värde eller 500 miljarder dollar den 19 oktober 1987. Samma vecka hamnade jag i skilsmässa domstolar och nästan konkurs med ingenting att visa för allt mitt hårda arbete eller åtminstone Jag trodde det. Jag bytte binära alternativmäklare och flyttat till New York, som hanterar finansiell programvara för en av hedgefonderna på Wall Street. Denna period bort från handelsgolvet gav mig ett annat perspektiv. Jag kunde se hur du lätt kunde bli knuten till handeln utan att förstå den större bilden. Ett avgörande misstag som de flesta handlare gör är att leta efter för många handelsmöjligheter. Med mitt riskbaserade stabiliseringssystem på plats, behöver vi aldrig oroa oss för något av det. Balans och stabilitet är lika viktiga i binär handel att de är i livet. Jag är inte här för att göra dumma risker som äventyrar min familys säkerhet och inte heller du. Tags: alternativ handel, binär alternativ handel, binär handel, handel alternativ, binära alternativ mäklare, binär alternativ handel, binärt alternativ, alternativ handel strategier, binära alternativ signaler, binära alternativ handel signaler, vad är alternativ handel, alternativ handel för dummies, lager options trading1. Binär Options System: Bästa Binära Options System 2017 (Trading Binär Alternativ) youtubewatchvw6K4PHUil-U 2. Binary Options - Top Binär Options System 2017 (Binär Options Review) youtubewatchvexj4kXvb6oc 3.Binary Options Trading Review: Handelsalternativ Software 2017 - Binär Options Trading Strategy youtubewatchvYtZUHb7brRM 4.Binary Options Review 2017: Trading Options - Binär Alternativ Strategi (Binär Trading) youtubewatchvtFVl7KaMw1o 5.Binary Options Trading för nybörjare: Trading Options (Binär Options Review 2017) youtubewatchvmYXDTo2NcBo 6.BINÄRA OPTIONSSTRATEGI: BINARBINARINSTÄLLNINGAR SYSTEM 2017 - HANDELVILLKOR (EARN 7000 A WEEK) youtubewatchvQyfFNwkKuDs 7.BINÄRA OPTIONS TRADING STRATEGY: HOTTEST BINARY OPTIONS SYSTEM (VISA ATT GJUTA 1.350 DAGAR) youtubewatchv74FV1GrBRxQ 8.Binary Options Trading Review: Handelsalternativ med Mäklare - Hur hon gör 17.000 per månad från Home youtubewatchvhP9qDs-IJmE 9.BINÄRA OPTIONSÖVERSIKT: HANDELSBINARINSTÄLLNINGAR - HÅLL DIN BANKREKONTO GROV WING UP (BYTE DIN LIV) Binär Options Trading Strategy 3 863 Binär Options Trading Strategy 3 965 Binär Options Trading Strategy 3 636 Binär Options Trading Strategy 3 819 Binär Options Trading Strategy Binär Options Trading Strategy Binära alternativ: Bästa binära optionsstrategin 2016. Fullständig information om binär alternativmäklare - iq-alternativ. Endast lönsamma handelsstrategier. IQ Alternativ - inte officiell kanal 37 780 IQ Alternativ - Ej officiell kanal IQ Alternativ - Ej officiell kanal 80 623 IQ Alternativ - Ej officiell kanal 47 803 IQ Alternativ - Ej officiell kanal 15 341 IQ Alternativ - Ej officiell kanal 7 203 Bästa binära alternativ 2016 45 840 Bästa binära alternativ 2016 32 805 Bästa binära alternativ 2016 45 531 Bästa binära alternativ 2016 45 046 Bästa binära alternativ 2016 1 346 Bästa binära alternativ 2016 1 292 binära alternativ 7qopcc4a235a2fe01194dafftrackENbo: spellista binära alternativ strategi, binär alternativ handel, binär handel, alternativ binära alternativ handelsstrategi, valutamarknaden, binära optioner strategier, binära alternativ bluff, iqoption, marknad, binär alternativ handel, binär handel, binär options trading system , hur man handlar alternativ, binär optionsstrategi, binära alternativsignaler, hur man handlar binära alternativ, iq-optionsstrategi, binära alternativ 2016, binära alternativ r binära alternativ mäklare, vad är binära alternativ, handel, iqprofiteng, iq alternativ bästa strategi, binära alternativ strategi 2016, binära alternativ handel, binära optioner handelssignaler, iq alternativ recension, iq alternativ strategi 2016, vinst, binär mäklare, martingale, binära optioner trading inkomst hemligheter 2016, börsen, aktiehandel, 24option, finans (bransch), bästa binära alternativ mäklare, banc de binära alternativ, binära alternativrobot, 60 sekunder, hur man tjänar pengar online, bästa binära alternativ, binära alternativindikatorer, binära alternativ, bästa binära alternativstrategi, kinghuman, 60 sekunders binära alternativ, iqoptions, binära alternativ Lär dig att handla binära alternativ Binära alternativ har har funnits ett tag nu men nyligen (sedan 2008) har blivit en träff bland de nya handlarna. De introducerades ursprungligen som Digital Options, och i grunden betyder binärmedel 2-värden och i fråga om ekonomi upp och ner. Denna serie kommer att vara dedikerad till att undervisa logistik av Trading Binär Options, In8217s och Out8217s tillsammans med olika binära Options Trading Strategies. Eftersom binära optioner är derivat (beroende av underliggande tillgångar) kan de lektioner som beskrivs här överlappa varandra med andra serier. Särskilt fallet med Forex eftersom det är den marknad som jag fokuserar på min uppmärksamhet på eftersom jag tycker att det är lättare att använda Forex som den underliggande tillgången för Binär Options Trading jämfört med andra marknader. Således kommer lektionerna här att ge dig möjlighet att handla Forex Binär Options. Det gör inte ett geni för att inse hur bristfälligt den binära alternativindustrin är idag. Internet marknadsförare har förstört marknaderna genom att översvämma den med vilseledande information och produkter. Att göra en enkel sökning på Youtube eller Google kommer att ge 1008217s av binära alternativen bedrägerier. Jag kunde inte stå och titta, eftersom fler och fler handlare blev vilseledda varje dag. Så I8217ve gjorde en serie binära alternativa pedagogiska videor här på Financial Trading School för att hjälpa nya och gamla handlare. Som du snart förstår efter att ha tittat på mina videor, är I8217m inte här för att skämma bort dig eller slösa bort din tid. Samtidigt är dock I8217m inte här för att hålla din hand. Handla binära alternativ är en svår uppgift och passar inte alla. Alla videoklipp som jag tillhandahållit är gratis och laddas upp på Youtube, så du kan titta på dem när som helst och var som helst du vill. Alla lektioner lärs från en neutral synvinkel, vad du gör med informationen är upp till dig. Det är här det hårda arbetet kommer in, you8217re förväntas sätta in i ansträngningarna för att räkna ut. Don8217t oroa dig för mycket, men jag ger massor av diagramexempel för att illustrera teorin. Nedan you8217ll hittar du det fullständiga indexet för alla mina lektioner i Binary Options (BO) - serien. Klicka bara på kurskoden för att titta på lektionerna, ta också del av för - och samförutsättningarna. Jag hoppas att videon hjälper dig när du vågar in i binära alternativ. PS: Några av lektionerna togs från min ursprungliga How to Trade Binär Options-serie från Financial Trading Journal, så du kan se lite överlappning i innehållet. Binära alternativ 100-serie På samma sätt som universitetet omfattar intro-kurser breda ämnen inom en disciplin och that8217s exakt vad Binary Options 100-serien är för. Inom 100-serien lär you8217ll om grunderna i binära alternativ, logistik om hur saker och ting fungerar, handelsmekanik och grundläggande strategier som lär dig hur man handlar binära alternativ. Tänk på att detta är 100-serien, så it8217s var avsedda att vara 8220easy8221 sedan it8217s bara introserien. De mer komplicerade strategierna och aspekterna av handel kommer att täckas i 200- och 300-serien, medan alla 8220higher-nivå tankeprocesser8221 kommer att sparas för 400-serien. BO101 8211 Introduktion till binära alternativ (Uppdaterad 16 jan 2013) Förklaring av vilka binära alternativ som är, hur de fungerar och var de ska handla binära alternativ, i princip bara en överblick över branschen. I ett mutterskal är dessa digitala alternativ som handlar om den underliggande tillgångens riktning med fasta handelsstorlekar som är inställda att löpa ut inom en fast tidsram. Inget insättningskrav Demo konto FreeBinaryDemoForever BO103 8211 Rekommenderade kartläggningsplattformar Ett kort klipp som kartlägger plattformar som ska användas för respektive instrument. Jag får den här frågan hela tiden från mina elever, så här går du med Krav: GT109. GT110. GT111. GT112. GT113 och GT115. Detta är förmodligen det vanligaste men också missförstådda begreppet binär optionshandel. Du behöver veta break even ratio för att veta vilken procentandel av affärer du behöver för att vinna till vinst. Hämta: financialtradingschoolwp-contentuploads201205BO104-Break-Even-Ratio. xls Det här är den nybörjarstrategin som jag använde när jag började handla binära alternativ. Ganska enkelt koncept, fick det från Dog8217s tråd på HotStockMarkets. Inte säker på vilka tidsramar du ska titta på Detta bör förklara ämnet att välja lämplig tidsram för att se utifrån dina utgångstider. Förutsättning: GT106 Pinbar ljusstake har en liten kropp med lång wick på ena sidan, som används främst för att upptäcka vändmönster. Jag går över några diagram exempel här från mina nybörjardagar. Förutsättning: GT105 Doji-ljusstake har en liten kropp med lång längd på båda sidor, främst för att spåra nya riktningsmönster. Jag går också över diagram exempel från mina nybörjardagar här också, men inte så många. Förutsättning: GT105 Engulfing ljusstake kommer i par, där den nuvarande ljusstaven är större än föregående ljus. Liksom Doji8217s och Pinbar8217s används dessa främst för att upptäcka omvändningsmönster. Några av diagramexemplen innefattar MSM-strategin, som vid denna tidpunkt inte har videon uppgraderats än. Så vänligen hänvisa till Ep 9 8211 MSM-strategin i min gamla 8220How to Trade Binär Options 8221-serie Förutsättning: GT105 Ta små handlar för att utöka din demo FreeBinaryDemoForever Nya handlare är ofta oroade över skillnaden i pris mellan kartläggningsplattformar och mäklare. I denna lektion förklarar jag att det inte behöver vara en oro och logiken bakom varför. Nu när handelns grunder har täckts kan vi börja oroa oss för Money Management och logistiken bakom varje handel. I den här lektionen går jag igenom de olika metoderna för penning - och riskhantering under handel med binära alternativ. Även om det finns 4 olika typer av tillgångar som kan handlas med Binary Options, föredrar jag personligen Forex och studenter som tittar på mina lektioner brukar också följa med. Nästa logiska fråga är, vilka är de 8220best8221 Forex-paren som ska handla. Denna lektion är placerad i 100-serien av en anledning. Nya handlare hittar ofta trängseln att handla kring pressmeddelande eftersom de har sett 8220aftermath8221 och tycker att det är lätt att handla nyheter. Tja, det är faktiskt inte, nyheterna är en av de vanligaste orsakerna till att torka ett nytt trader8217s konto. Jag redogör för orsakerna till att saker kan gå fel före och efter pressmeddelandet i den här lektionen. Eftersom binära optioner är ett derivatinstrument kan du bara handla såväl de underliggande marknaderna. Om de underliggande marknaderna är dåliga på grund av volymfrågor eller likviditet, så har du sannolikt en svår handel också. Således går jag över 8220best8221 handels timmar för binära alternativ i den här lektionen. Förutsättningar: GT107 amp GT116 Oavsett om du har en bra eller dålig handel, borde du veta hur man ska reagera så att dina känslor don8217t påverkar din nästa handel. Även om det här är en psykologi-lektion, placeras it8217 här, eftersom det gäller mer binära alternativ än vad det gäller för allmän handel. På vilket sätt bygger det på innehåll som redan presenterats i psykologi lektionerna i GT200 serien. Binary Options 200 Series Nu när you8217ve lärde dig grunderna från 100-serien dyker Binary Options 200-serien in i de mellanliggande ämnena nu. Det främsta fokuset på 200-serierna kommer att vara på Trading Binär Options genom att använda Price Action Techniques. Dessutom kommer några av lektionerna att utvecklas om ämnen som diskuteras inom 100-serien. Fokus ligger på att visa olika diagram exempel med hjälp av Fibonacci Retracement ritverktyg. Förutsättning: GT118 Torka ut tala bara för att stödja upp till FreeBinaryDemoForever Pris Åtgärdstekniker: 8211 BO202: Stödmotståndsnivåer 8211 BO203: Trendlinjer 8211 BO204: Bestämning av marknadstyper Pris Åtgärdsfaktorer: 8211 BO100-serien: Stearinljusformationer 8211 BO205: Mönster Formationer 8211 BO206: Diagramuppsättningar (aka storbilden) 8211 BO207: Utgångstider 8211 BO208: Nyheter Trading (Del 2) 8211 BO209: Häckstrategier 8211 Många fler att komma i framtiden Introduktion av 1: a av 3 prisaktionstekniker. Kort översikt över vilka support - och motståndsnivåer som används och grundinställningarna för diagramexemplen i del 2 och 3. Förkunskaper: GT110. GT202 8211 Del 1 och BO103. BO202 8211 Del 2. Stödmotståndsstopp (Varning: Lektion är 70 minuter lång) Detaljerad förklaring av hur sannolikhandel fungerar för SR-nivå studsar tillsammans med handelsvillkoren och inmatningarna för diagramexemplen. Förutsättningar: BO202 8211 Del 1 BO202 8211 Del 3. Stödmotståndsbrott (Varning: Lektion är 70 minuter lång) Detaljerad förklaring av hur brytningar ska handlas, roller av brutna SR-nivåer tillsammans med handelsposter för diagramexemplen. Förkunskaper: BO202 8211 Del 2 och GT202 8211 Del 2 Fördjupningskurs: GT203 Upplev Trumps Kunskap, Starta Trading On Demo FreeBinaryDemoForever Introduktion av 2: a av 3 prisaktionstekniker. Kortfattad översikt över vilka Trendlinjer som vanligtvis används för och den grundläggande inställningen för diagramexemplen i del 2. Förkunskaper: GT111. BO106. BO201 och alla 3 delar BO202 BO203 8211 Del 2. Använda trendlinjer (Varning: Lektion är 54 minuter lång) Detaljerad förklaring av hur trendmarknaderna handlas med hjälp av trendlinjer. Inklusive hur man kopplar prickarna, sannolikheten, handelsposter och vinkeln på trendlinjen. Dessutom skisserar jag de olika stadierna av en trend: breakouts, pullbacks och continuation. Förkunskaper: BO203 8211 Del 1 BO204 8211 Bestämning av marknadstyper Denna lektion förklarar den tredje och sista prissättnings tekniken. Nu när du har lärt dig båda teknikerna självständigt, är det dags att sätta dem ihop för att hjälpa till att bestämma marknadstypen. Förkunskaper: Alla delar av BO202 och BO203. Du måste titta på förutsättningen innan du tittar på den här lektionen. Denna lektion är olik den andra eftersom den följer ett 8220test8221-format där jag har 2 bilder: 1 diagram utan annoteringar och 1 diagram med de antecknade mönstren. Jag pausar mellan bilderna för att ge dig tid att gissa det mönster som finns i diagrammet. För att fullt ut kunna utnyttja den här lektionen borde du ha rätt prep innan du tittar på det här. Förutsättningar: GT203 BO206 8211 Diagramuppsättningar (aka The Big Picture) Jag går igenom stegen som jag använder för att konfigurera mina diagram på veckovis för FX Weekly Analysis som finns på min blogg. Detta motsvarar att göra 8220homework8221 som en näringsidkare eftersom it8217s är fördelaktigt att vara förberedd före handeln med marknaderna. Kärnkurser: GT110, BO106 och prisåtgärdsteknikerna. Tidigare lektioner har alltid antagit att du bör handla närmaste utgångstid och undvika handläggning för nästa utgångstid medan du är utrustad för den aktuella utgången. Denna lektion visar dig hur man räknar ljus för att bestämma när it8217s 8220ok8221 ska handla utöver det nuvarande utgången. Testa din strategi Riskfri på Demo FreeBinaryDemoForever Denna lektion är gjord för dig som inte varar min varning i BO113: News Trading (Del 1). Men i motsats till den här lektionen placeras den i 200-serien. You8217re förväntas ha förkunskap om prisåtgärder vid denna punkt (BO202 8211 BO204) för att förstå hur man ska reagera på marknaderna. Detta kommer att hjälpa dig när du handlar om pressmeddelande. För de av er som tittade på del 1 och omedelbart hoppade över till den här lektionen, åtminstone titta på handlingslektionerna först. Förutsättning: BO113 amp GT304 Denna lektion fortsätter från ämnen som omfattas av GT302: Hedging. Del 1 fokuserar på att minska förluster där du redan är i din handel och du behöver skydda dig själv. Dessa strategier är huvudsakligen inriktade på människor som handlar längre än 10 minuters utgångstider. Jag förklarar hur kortare expiryhandlare kommer att ha svårt att säkra sina affärer. Precis som i GT302 går jag igenom 3 scenarier där du kan använda säkringsstrategier. Förutsättning: GT302 Denna lektion utarbetar ämnet 8220risk spreading8221, som presenterades i slutet av GT303: Diversification. Medan del 1 fokuserar på att minska förluster när man redan är i handeln, fokuserar del 2 på metoder som kan genomföras före införandet. Obs! Del 2 isn8217t är uttryckligen en ersättare eller ett komplement till del 1, du kan antingen använda både ensam eller kombinerad. Förutsättning: GT303 Binära alternativ 300-serien Till skillnad från 100 eller 200-serien kommer Binär Options 300-serien främst att fokusera på binära optionsstrategier. Detta är i grund och botten vad de flesta försöker hitta som en ny näringsidkare men I8217ve lade dessa strategier i 300-serien av en anledning. Nya handlare försöker ofta hitta 8220holy grail8221, 8220one8221-strategin kommer 8220work8221 för dem. Vad de inte förstår är, utan en solid grund, strategin meningslös. Från att lära sig prisåtgärd i 200-serierna inser du snart att de flesta strategier som diskuteras här härleds av prisaktionstekniker. Därför lade jag prisaktielektionerna i början av 200-serierna, eftersom jag ser på dem som 8220core lessons8221. BO301 8211 60 Andra alternativ Del 1: 133 Tick Charts Detta är ombyggd 60 sekunders strategibild från Ep 1 i mitt ursprungliga 8220How to Trade Binary Options 8221-videoserien. De nya tilläggen innehåller fullständiga detaljer om hur du konfigurerar dina TOS-diagram för att se ut som min, vilken kartläggningsplattform som ska användas och även berör prisskillnaden mellan TOS och mäklare. BO301 8211 60 Andra alternativ Del 2: Pris Åtgärd Det här är en tillfällig platshållarläsning tills jag har tid att göra en fullblåst lektion med diagramexempel. För närvarande bör metoden vara tillräcklig. I denna lektion skisserade I8217ve metoden på hur man handlar 60 (eller 30) andra binära alternativ med hjälp av en prisåtgärd. I ett nötskal, använd bara prisåtgärderstekniker på kort inom kort. Förutsättning: BO200-serien (Specifikt: BO202, BO203 amp BO204) Handel på demo före Trading Live FreeBinaryDemoForever BO302 8211 Stokastisk Oscillator (TBA 8211 För nu hänvisa till gammal 8220How to Trade Binär Options 8221-serien) BO303 8211 Momentum, Stokastisk, MACD Setup TBA 8211 För nu hänvisa till gammal 8220How to Trade Binär Options 8221-serien) BO304 8211 Heiken Ashi Smoothed (TBA 8211 För nu hänvisa till gammal 8220How to Trade Binär Options 8221-serien) BO305 8211 Chris Floyd Bounce Mod (TBA 8211 För nu, hänvisa till gammal 8220How to Trade Binär Options 8221-serien) Binära alternativ 400-serien 400-serien kommer att innehålla avancerade ämnen, inte lämpliga för den andra serien. You8217ll uppskattar bara dessa lektioner om you8217ve har handlat länge, för att en ny handlare kan tyckas vardagliga. Men till en erfaren näringsidkare kan det vara den extra kanten du behöver. Dessutom krävs det att du har behärskat lektionerna i den tidigare serien i lektionerna som ingår här. Några lektioner kommer att vara helt helt nya men för det mesta kan du tänka på dessa lektioner som kulminationen av de tidigare lektionerna. BO401 8211 Tidskänslig handel (TBA) BO402 8211 Martingale Trading (TBA)

No comments:

Post a Comment