Saturday 12 August 2017

Forex Handlare Cv Provet


FX Trader CV Victoria Pearman 2949 Saint Clair Street Jackson, MS 39201 (333) -927-6971 v. pearmansmail En mycket motiverad och resursfull FX Trader söker ett tillfälle i en snabb och snabb företagsmiljö där det finns behov av en rad finansiella uppgifter särskilt i utländsk valuta. Sammanfattning av kvalifikationer Djup kunskap om G10-marknaden Djup kunskap om utländsk valuta Enthusiasm för marknader och handel Stark motivation Utmärkt organisations - och tidskompetens FX Trader, januari 2007- Nuvarande UBS Financial Services, Stamford, CT Ansvar Analyserade och studerade de olika aspekterna som har stora effekter på ekonomin och växelkurserna. Genomfört och utfört uppdrag som köp och försäljning av olika utländska börser. Höll konton och lärt sig olika rapporter skapade på varje arbetsdag. Hålls och underhålls uppdaterad av de högsta ekonomierna runt om i världen. Utförde och utförde uppgifter som att kommunicera via telefon eller arbeta på internet och att resa och spenderade pengar för att få landets valuta. FX Spot Trader, maj 2004- december 2006 Interbank FX, Salt Lake City, UT Ansvar Uppgjorda marknader i utländsk valuta byter utländska valutaprodukter inom auktoriserade åtagandegränser. Genomförda och utförda verksamheter i enlighet med etablerade handelsstrategier och riskparametrar. Arbetade på försäljnings - och handelsstrategier med den institutionella kundbasen. Tillhandahålls teknisk och produktsupport till mer juniorpersonal. Exekverade och utförde stora FX-transaktioner på ett tidigt och professionellt sätt. Masters Degree i finansiell förvaltning, 2004 Yale University Kandidatexamen i finansiell förvaltning, 2002 Yale University Mer exempel CV: Externa revisorer ResumeSample Forex Mäklare Återuppta James Green 3108 Byers Lane Redding, CA 96001 (222) -980-8226 email Mål Att söka till höger möjlighet att förbättra mina färdigheter och bredda min erfarenhet genom att fylla i Forex Broker position som erbjuds av ditt företag. Högkvalitativa kvalifikationer: Utestående erfarenhet av försäljning av utländsk valuta Fördjupad kunskap om Forex-kontrakt och råvaruhandel Starkt kunskap om zonlagarlagar, konventionslagar och skattelagstiftning God förståelse av finansmarknaderna Bekväma i MS Office-serien Utmärkt kommunikationsförmåga Utmärkt tidsstyrning och analytiska färdigheter Starka mattefärdigheter, analytiska och tekniska färdigheter, Forex Broker, August 2005 Present Direct Futures, Redding, CA Hjälpade köpare och säljare hitta de bästa priserna för deras köp. Uppdaterad köpare och säljare listor regelbundet, och gav utvalda listor till kunder. Identifierade nuvarande valutamarknadstrender och uppgraderade valutapriser i enlighet därmed. Främjande valutaprodukter och tjänster via webbplatser och andra tillgängliga media. Övervakade spridningen av olika aktieoptioner för att bestämma lönsamma försäljningspriser. Diskuterade Forex trading alternativ med kunder, inklusive aktiekurser, marknadsräntor och förväntade marknadsförändringar. Hanterade förfrågningar och svarat på kundförfrågningar. Kandidatexamen i finans, New School University, New York, NY Relaterade inlägg: Exempel Forex Trader Cover Letter Marjorie Morin 4582 Green Avenue Oakland, CA 94612 (222) -401-4641 email Ms Mary Markowski FXCM Inc. 3758 Stiles Street Pittsburgh, PA 15213 Kära fru Markowski, jag ansöker om Forex Trader-positionen nu tillgänglig med FXCM Inc. och jag har utbildning och kompetens för att representera ditt företag för alla dina utländska insatser. Jag har en kandidatexamen i affärer och fem års erfarenhet som en näringsidkare där jag har fått ett gott rykte i denna verksamhet. Jag har ett utmärkt system som har visat sig vara mycket framgångsrikt och jag vet att jag kan vara en stor tillgång för ditt företag. Jag har färdigheter att bedöma riskerna och bestämma hur mycket att handla baserat på marknaden. Jag vet när jag ska stänga en handel, vilket hjälper till att minska riskerna för att du förlorar stort. Men jag vet också när marknaden är rätt att låta den rida så jag kommer inte att dra ut för tidigt, vilket är hur du tjänar pengar i handelsbranschen. Jag kan hantera stress och oförutsägbar miljö eftersom jag har både den disciplin och det tålamod som krävs i den här verksamheten för att lyckas. Jag vet vad jag letar efter i en handel och jag väntar alltid på den rätta istället för att hoppa på marknaden och handla bara för att göra det. Jag är en hård arbetare med lusten att fortsätta att lära mig och förbättra mina färdigheter för att bli en av de främsta handlarna i branschen. Jag är övertygad om att jag har kompetens och förmåga att hjälpa ditt företag att uppfylla sina finansiella mål och för att få ut mesta möjliga av dina utländska valutahandel. Du kan kontakta mig genom att ringa (222) -401-4641.

No comments:

Post a Comment