Saturday 23 September 2017

Bäst M1 Forex Strategi


Masonfx Scalping System 8211 lönsam skalpning M1-M15 Masonfx Scalping System MasonFx Scalping System är utvecklat på M1 (1 minut), M5 (5 minuter) och M15 (15 minuter). Systemet är huvudsakligen baserat på MasonFx Scalping anpassad indikator 8211 en stark och överlägsen indikator som körs på 8220Metatrader 48221-plattformen som kan identifiera viktiga punkter för omvändningsmönster (aka Turning Points). Som följd är det inte en mördareindikator med minimal risk för scalping-strategibyggare, men också ett viktigt verktyg för andra populära handelsstrategier, inklusive swing, trend, breakout, nyheter, prisåtgärder eller till och med oförutsägbar volatilitet. Den handelsstrategi som presenteras i den här guiden förutsätter att läsaren har grundläggande kunskaper om Metatrader 4-plattformen och valutahandel. Med några få klick kan tidiga varningsangivelser genereras av MasonFx Scalping-indikatorn om möjliga bullish eller bearish mönsteromvandlingar med 12 distinkta toppmoderna scalping-sätt. Låt oss säga att om you8217ve har ett överlägsen scalping-system grupperat med mer än 8 indikatorer på ett enda diagram, kanske du tänker tillbaka två gånger för att bygga ett helt nytt ultimat skalpningssystem baserat på MasonFx Scalping-indikatorn. MasonFx Scalping Indicator rekommenderas att fästa på M1, M5 och M15 diagrammet och de bästa paren kan vara GBPUSD, USDJPY, USDCAD och EURJPY. Dock begränsar jag inte användningen av indikatorn. Det är möjligt att hitta egna parametrar för att dra nytta av instrument från lager, råvara, forex eller bitcoin. Forex Strategier Forex Strategi, Enkel strategi, Forex Trading Strategi, Forex Scalping Forex Strategi M1 M5 RSG System är baserat på signalerna från endast två enkla indikatorer Forex: EMA och MACD. men använder dem flera gånger och på olika tidsramar kommer vi att få ganska bra handelssignaler för transaktioner med små intervall, nämligen M1 och M5. Rekommenderas för att handla valutaparet EURUSD (du kan handla på andra valutapar, men det är enligt min mening bäst lämpat för alla parametrar för de indikatorer som valts för det här paret). Transaktioner kommer att göras för tidsramen M5 (Orienteringsmöte), för att genomföra preliminär analys på området M1 (oneminute). Och så i början satte följande indikatorer Forex: 3 exponentiella glidmedel: EMA (21), EMA (1934), EMA (144) 8212 applicerade på ett nära MACD-histogram (13,21,1) 8212 färgen RED MACD Histogram (21,34,1) 8212 Färg Orange MACD Histogram (34144,1) 8212 Färg Grön Jag får en slags 171traffic lights187 8212 röd, gul, grön 8212 en signal för övergång till intervallet M5. Ser ut som schemat efter installationen av alla indikatorer, se nedan (för att förstora klicka på bild 8212 öppnas i nytt fönster): Enkla installationsindikatorer 8212 Använd en mall i slutet av denna forexstrategi. samma tre exponentiella glidmedel: EMA (21), EMA (1934), EMA (144) 8212 applicerad på ett nära MACD-histogram (21,34,1) 8212 färg GREEN ser ut som schemat efter installationen av alla indikatorer, se nedan (för att förstora klicka på bild 8212 öppnas i nytt fönster): Enkla installationsindikatorer 8212 Använd en mall i slutet av denna forexstrategi. Observera att alla MACD-histogramsignallinjen är inställd på 1. så vi kommer att vara intresserade som en signal 8212 MACD endast korsningarna med sin 171zero line187 Signaler vid avslutandet av transaktioner på Forex strategi M1 M5 RSG System. Ett exempel på den transaktion som du kan se på bilden rasspolozhennom nedan: Författaren hävdar strategin, MAX-stop-förlusten räcker för att släcka 10 poäng för inträde på marknaden (om den utförs enligt reglerna ovan). Jag tror att den bästa säkerhetsstoppsförlusten placeras under närmaste lokala minimum (till salu) eller över närmaste lokala maxima (till salu). Med slutförlust i 10-poängs resultatmål är 30 poäng Resultatmål är inte inställt. och avsluta transaktionen i följande fall: 1) Röd eller orange MACD korsade sin noll linje 8212 det konservativa sättet utanför affären 2) Så snart EMA (21) eller EMA (34) på ​​tidsramen M1 korsar EMA (144) 8212 måttligt aggressiv ur affären 3) Så snart EMA (21) eller EMA (34) på ​​tidsramen M5 passerar EMA (144) 8212 en aggressiv väg ut av affären. Om en av MACD (när som helst) har redan korsat nolllinjen före och resten MACD bekräftade signalen 8212 är det möjligt att slutföra transaktionen, förutsatt att alla MACD korsade nolllinjen i en riktning konsekvent. A) tidsramen M1 green MACD ligger redan över nolllinjen, medan 2 andra har korsat nolllinjen upp 8212, säkrar säkert en överenskommelse med bekräftelsessignalen till M5. Men samtidigt akta dig för divergens. 8212 I det här fallet är det bättre att avstå från att bjuda 8230 b) Alla 3 MACD korsade nolllinjen upp på M1 och MACD på M5 är redan över nolllinjen 8212 så det är möjligt att ingå en affär att köpa eller kan vara liknande situationen på försäljningen eller annan kombination av MACD. Hämta mallen (för intervallet M1) för Metatrader 4 (arkiv) 8212 1m rsg. tpl Hämta mallen (för intervallet M5) för Metatrader 4 (arkiv) 8212 5m rsg. tpl Glöm inte att mallarna måste först unzipM1 scalping strategi M1-skalningsstrategi Valutapar: - EURUSD - USDJPY - USDCAD Tidsram: - M1 (M5) Optimal handelstid (GMT): - 0700 - 0900 - 13:00 - 15:00 Indikatorer - HMA (200) - HMA ) - RSI (10) Inställning (lång position) - Bekräfta anpassning av trender (200 HMA) vid H1 och M15 tidsram - 200 HMA är blå och 10 HMA är röd - Rita en rad för att mäta tidigare pris - och tidscykler EntryTrigger - 10 HMA blir blå - Bekräfta momentet genom att markera RSI (gt 50) - Ange två långa positioner Ta vinst - Stäng första positionen med 12 priscykeln - Stäng andra positionen vid 12-timmarscykel (där nästa hausseffekten förväntas bildas) - Priset sjunker förbi tidigare stöd, eller 3 bar reversering, beroende på vilken som kommer först. Din feedback är alla välkomna. Jag har använt detta huvudsakligen på 0700-0900 GMT tid. Naturligtvis är 1300-1500 GMT tid perfekt, men jag bor i Vancouver och jag kan inte vakna så tidigt: D Thu, 01142016 - 11:08 Thx hak. Trevligt, utmärkt, mycket intressant. Thx också till ann och mde för din ämne expansion också. Jag inser att min första fråga inte var helt relevant för den här M1-skalpstrategin, men anledningen till att jag ställer frågan är att jag har märkt en mängd tekniska indikatorer som används av alla. Nu är jag verkligen nyfiken, den här frågan är nu för alla scalpers och kortsiktiga handlare. Vad är alla de bästa eller mest favorit tekniska indikatorn som du tycker om att använda i din scalping andor korttidshantering Anledningen till att jag ställer denna fråga är att den kan ha några djupa och betydande handelsimplikationer. Logiken eller motiveringen bakom allt detta är att om man bara lagt till en ytterligare bra lämplig teknisk indikator för sitt handelssystem skulle det kunna förbättra sitt beslutsfattande vilket resulterar i en högre handelsvinst och vinst per handel. Självklart måste detta alla valideras av användaren och alla andra. Nu vill jag upprepa eller omformulera frågan igen, vilken en bästa eller lämplig indikator kan man föreslå för att förbättra denna M1-skalningsstrategi, eller för den delen något kortfristigt handelssystem Tack till alla för all din stora insats. Lör, 01232016 - 11:00 pm Thx hak. Trevligt, utmärkt, mycket intressant. Thx också till ann och mde för din ämne expansion också. Jag inser att min första fråga inte var helt relevant för den här M1-skalpstrategin, men anledningen till att jag ställer frågan är att jag har märkt en mängd tekniska indikatorer som används av alla. Nu är jag verkligen nyfiken, den här frågan är nu för alla scalpers och kortsiktiga handlare. Vad är alla de bästa eller mest favorit tekniska indikatorn som du tycker om att använda i din scalping andor korttidshantering Anledningen till att jag ställer denna fråga är att den kan ha några djupa och betydande handelsimplikationer. Logiken eller motiveringen bakom allt detta är att om man bara lagt till en ytterligare bra lämplig teknisk indikator för sitt handelssystem skulle det kunna förbättra sitt beslutsfattande vilket resulterar i en högre handelsvinst och vinst per handel. Självklart måste detta alla valideras av användaren och alla andra. Nu vill jag upprepa eller omformulera frågan igen, vilken en bästa eller lämplig indikator kan man föreslå för att förbättra denna M1-skalningsstrategi, eller för den delen något kortfristigt handelssystem Tack till alla för all din stora insats. Lör, 01232016 - 11:00 pm Jag handlar rent bas på utbud och efterfrågan, och en gång ibland tycker jag om att scalping för 10 pips eller så för att öka min win rate. Jag brukar inte handla mindre än 3: 1. Av denna anledning är min förväntadhet och genomsnittlig vinst mot genomsnittlig förlust vanligtvis mycket bra. Ibland min vinst är mindre än min förlust så jag skallar i 10 pips vanligtvis under asiatisk session. Om jag väljer att använda en indikator för att öka min vinnhastighet, måste jag säga RSI (7) och leta efter divergens när priset är i min utbuds - eller efterfrågesone. Tillgång och efterfrågan är min kärnstrategi, och denna RSI (7) är min filtrering eller stödjande verktyg för min utbud och efterfrågan om nivån är värd att ta eller inte. Hoppas det hjälper, Sokha Sun, 01242016 - 9:41 am Jag vet inte om det är för att jag är dum eller ett geni, men jag handlar med nakna diagram. Detta är en utmärkt prestation som en näringsidkare. Jag kallade detta kontextuella på marknaden - låt priset berätta vad du ska göra. När du väl är bra kan du förutse marknadsriktningen mycket bra. Din självförtroende ökar också. Jag handlar bas på utbuds - och efterfrågestrategi, så jag kan relatera till detta, men jag kommer inte helt bortse från några indikatorer och oscillatorer så länge du inte använder dem som dina beslutsfattande verktyg. Först tycker jag inte om indikatorer eftersom de ibland tog över min huvudkärnstrategi - utbud och efterfrågan. En gång är jag väldigt bra att välja utbud och efterfrågan som mitt beslutsverktyg. Jag tänker inte lägga på en indikator eller två som ett stödjande verktyg. Det beror på vad du vill använda det för. För mig är det mycket lättare att modifiera RSI-basen på mina behov - jag använder bara för divergens när priset i utbud eller efterfrågan. Jag använder stokastisk långsam, men jag använder bara för att kontrollera när priserna återvänder till min leverans att det är 80 eller efterfrågan på 20 områden, det ökar min självförtroende för de nivåer jag väljer. Så länge du inte använder dessa indikatorer eller oscillatorer som ditt beslutsverktyg, men som ett stödjande verktyg. Du är bra. Du behöver bara förstå varför du använder dem för. Tis, 01262016 - 8:59 am Jag har använt M1 för scalping. Problemet jag höll på med att försöka få för mycket vinst (girighet) genom att stanna kvar i handeln för länge och en omkastningsfel uppstod, vilket ledde till att jag skulle förlora de PIP som jag vann från scalping, liksom att jag inte hade en snabb stoppförlust uppsättning. Jag hittade nedanstående Scalping-strategin, som är som en kort tidsrambrytningsstrategi för scalping. Genom att använda Buy Stop och Sell Stop, minskar tendensen att tveka att komma in i Scalping-handeln som kan leda till att inte skaffa lönsamma PIP före en omkastning. Inställning: Vänta tills det intervall som ska bildas. Inträde: Ange på ett köpstopp 2 tics över högra sortimentet eller Ange på ett säljstopp 2 tikar under mina avstånd Profitutgång: Stäng ut positioner med en omedelbar 2 -5 poäng vinst Slutförlust: Avsluta på 1 - 2 poäng förlust från inträde Genomsnittlig Handelstid: 1 - 2 minuter Med Scalping kan du samla PIP men jag fann att min WinLoss och RewardRisk föll från långsiktiga strategier med tidsramar som M5 - M30. Till exempel min winloss sjönk från 75 till 60. Jag är för närvarande tillbaka testning ovanstående strategi för att förfina för att utveckla en grupp framgångsrika strategier för olika tidsramar. Jag hittade ett billigt mjukvarupaket för att backtest några nya strategier innan du ansökte. Kunde använda demokonto men den här programvaran tillåter mig att gå fram och tillbaka över verkliga data med några andra områden med frihet för testning för att avgöra när och varför någon ny strategi fungerar orfails. Tidigt använde jag scalping ganska lite, men jag försöker flytta till M5, M15, M30 för längre tidsram Breakout-strategier och normal trendhandel med fler PIP och mindre skärmtid. Månad, 02012016 - 3:21 am Forex endast luckor i helgen om det gör det, kommer jag inte att börja handla fram till kl 18:30 EST (vanligtvis 7-10: 00 p. m.) på grund av valsen över 5:00 p. m. EST. Spreads är vanligtvis mycket höga runt den tiden, och jag brukar hålla sig borta från GBPJPY och GBPNZD på grund av dess spridning. När jag är hårbotten eller intradaghandel är min stoppförlust inställd på 10 pips med 30 pips mål med hjälp av marknadsordningar för att komma in. Jag kommer att flytta stoppförlust för att bryta jämnt uppdrag när priset rör sig i min riktning 1 ATR på min 5 min. Jag skalp eller intradag handel baser på utbud och efterfrågan nivåer på min 5 min - förutbestämda givna intervall eller gräns är markerad i gul. Var patienten marknaden kommer till ditt pris, och tvekar inte att dra ut triggarna när du har rätt och är ogenomtränglig för omvärlden. Under London-sessionen stänger jag 50 av mina affärer när jag slutar tjäna pengar inom 15 minuter. Jag kommer att stänga alla mina affärer inom ytterligare 15 minuter om marknaden inte kommer att gå till min tjänst. Eftersom det går väldigt långsamt i asiatisk session ger jag lite mer tid, men min vinst tas inte vid 3: 1. Det bästa för att förhindra stor förlust under det volatila marknadsförhållandet är att ställa stoppavbrottet och ta vinst i en konsol som OSO eller OCO. I Alveo kan du ställa in standardmängden, ta vinst och stoppa förlusten. På så sätt kan du gå in i affärer mycket snabbt med hjälp av marknadsordningar. Hoppas det hjälper, Sokha Sun, 02072016 - 12:42 Forex bara luckor på helgen om det gör det inte helt korrekt. Ive upplever det motsatsen förut, och Jeff har nyligen delat om en liknande upplevelse. Låt oss säga att din scalping inom ett givet förutbestämt område eller gränsen (BuySell, UpDown, HighLow-gränsen etc.), och plötsligt går marknaden upp eller ner långt utanför din angivna gräns (50,100,150 Pips) som är helt motsatta din beställning ( Köp eller Sälj) där du nu upplever en stor, förlorad svarta svans ibland händer, hanterar vi dessa förluster på samma sätt som vi hanterar någon annan förlust. Dess tider som dessa när det är nödvändigt att ha en handelsplan, eftersom det kan vara mycket svårt att placera nästa handel - efter en sådan händelse. Det var verkligen för mig när marknaden slog 250 pips mot mig (på en NFP) och fick mig avstängd den dagen. Sun, 02072016 - 1:02 am Jag handlar inte nyheter, så jag ser sällan några luckor. Men jag gillar nyheter eftersom det oftast snabbare upp till mina förutbestämda givna leverans - eller efterfråganivåer snabbare för min svänghandel mesteparten av tiden, eftersom de är inställda och glömda. Om priset rör sig så fort, kommer jag att vara för sent för att komma in med användning av marknadsordningar ändå. De är perfekta för min uppsättning och glömma affärer. Här är ett exempel på en av mina affärer som jag lade fram på söndagen. Om jag inte ställde in och glömde till min förutbestämda givningsnivå, så kan jag inte hoppa ombord så snabbt. Om jag kan, när jag kan komma in, kan det inte vara en låg risk, hög belöning handel längre. Dessutom handlar jag om tillgång och efterfrågan. Om det gör gapet, brukar det brukar gapa i utbudet eller efterfrågan ändå, för det är där de ofyllda orderna är. Sålunda, ingen svettning där Sol, 02072016 - 11:31 Hak och Sokha svarar väsentligt på din fråga, hanterar förlusten som någon annan och är medveten om några gånger som kan förutse - orsakat klyftan eller spetsen. Förlust händer. Sun, 02072016 - 11:55 tack för dina kommentarer killar och gals. Mycket imponerad av dem som handlar nakna ljus men jag finner att 1min ljus kan vara mer benägna att blåsa och falska signaler, och de är vad jag huvudsakligen tittar på. Mån, 02082016 - 6:55 am Det är ett bättre sätt att komma in på marknaden för låg risk och hög belöning handel IMO. Du kan testa dig själv genom att placera de glidande medelvärdena eller indikatorerna du föredrar att använda och se var priserna kommer att vara när indikatorerna bekräftar för en post. Dessutom är handel en färdighet, så du vill bygga din handelsförmåga. Om du använder MA eller indikatorer lär de dig inte någon färdighet. När du har den färdigheten, så kan du placera några av dina favorit MA eller indikatorer som ett filter, men inte beslutsfattande verktyg. EURUSD hade tid och datum ovan, du kan gå tillbaka i tid och testa för att se vad jag menar. Du kan också titta på USDJPY för datum och tid som det utlöses till höger om USDJPY-diagrammet, eftersom jag avbröt datum och tid när jag fångade tabellen. Jag brukar fånga diagrammen före och efter branschen för min recension och tidskrift. Jag skriver ner tankeprocessen innan jag placerar affärer, och gör sedan igen efter att handlarna har slutförts, och se om jag följer regeln och hur mina känslor före, under och efter affärerna. På så sätt kan jag införliva regler för min strategi efter så många affärer. För närvarande har jag följt min regel till tee för Gold 2-konto. Jag föreslår att du eller alla gör detsamma, så när du börjar handla med levande konto kommer det inte att vara mycket känslor att förändras. Bara fortsätt göra vad som fungerar för dig. Detta kommer att bidra till att eliminera känslorna övergång till levande konto, och sedan behöver du bara göra detsamma när du handlar pappershandel. Du vill ha samma känsla som du handlar om papper. Hoppas det hjälper Sokha Mon, 02082016 - 8:10 am För brons - och silverkonton föreslår jag att du jobbar på marknaden för tidpunkten för inträde och marknadskontextuell för riktning. Lär dig att bygga en strategi eller färdighet hur du kommer i handeln och se hur bra du är vid tidpunkten för marknaden. Se alltid efter låg risk och hög belöningshandel och ta mycket av dessa affärer med olika mål för att bygga din självförtroende . Oroa dig inte över över branscher som dessa nivåer. Om du inte gör det, kommer du aldrig ta reda på vad som fungerar bäst för dig. Om jag var du, börjar jag inte implementera och upprepa strategin till Guld 1, och sedan använda Guld 2 och 3 för att följa din regel till din strategi. Detta kommer att hjälpa dig att övergå från pappershandel till verklig handel utan stora känslor kopplade till affärer. Jag kommer att ladda upp Silvers and Golds förhandsgranskningar för dig när jag kommer hem senare i kväll. FYI, jag personligen byggt min korta handel under silver konton. Nu blir det min dagliga inkomst-kortvariga handel. Jag använder den bara till Apiary och mitt företagskonto (FXCM) och lämnar min svänghandelsstrategi för egen direkt IRA-pensionskonto med Tradestation. Jag har följt min regel till tee för Gold 2 för närvarande. Jag har en checklista som en pilot checklista innan du placerar varje handel. Måndag, 02082016 - 9:49 am Jag har handlat alla mina 4 ryttare (och flera andra par) med framgångsrik av tick-diagram. BTW, rimlig PA för mig - åtminstone för handel med tick-diagram - är priset oscillerande i ett intervall som är minst 1-3 pips större än två gånger spreadcommissionslippage, flera gånger per 1-3 sekunder, per stearinljus eller det som trender på minst så mycket per ljus. Fre, 02122016 - 4:53 pm Idag för första gången, på grund av att jag brukar arbeta, märkte jag en hög volatilitet i EU från ca 9 till 10 ET, ATR på ca 7. Är det händer varje dag samma fönster eller det var just idag Använd U en separat tick-plattform Fri, 02122016 - 5:11 pm Även om marknaderna aldrig är exakt samma, sker marknadsbeteendet som du observerade mellan 9:00 och 10:00 ofta runt den tiden av dagen. Man måste använda fältkartor som är specifika för en viss plattform (när som helst), eftersom varje mäklare eller LP inte hanterar fästingar exakt samma sätt. För närvarande stöder Alveo inte fältdiagram. Ändå, åtminstone en av mina MT5-mäklare och minst en av mina MT4-mäklare ger citat som ligger nära dem vi får via Alveo, så jag använder båda sina fältdiagram för att få mig någonstans i ballparken. För mig är det inte så mycket, för jag bryr mig mindre om exakta inlägg och mer om moneyriskrade-hantering. Fre, 02122016 - 5:38 pmM1M5 Handelsstrategi Den handelsstrategi som vi skulle vilja presentera idag kan namnges som en enkel scalping-strategi, som bygger på flera indikatorer och två tidsramar. Trots sin enkelhet och det minsta antalet indikatorer som berörs, ger det perfekt resultat när det används flera gånger om dagen på båda tidsramarna. Strategin bidrar till att fastställa mycket tydliga och kraftfulla poster på marknaden. Valutapar. EURUSD rekommenderas, men det kan även användas för andra par. Tidsram: M1, M5. Strategin kan också tillämpas för andra tidsramar, men frekvensen av signalerna blir lägre på längre tid. Indikator: EMA (21), EMA (34), EMA (144) CD (13, 21, 1), CD (21, 34, 1), CD (34, 144, 1). Alla order ska öppnas i M5-tidsramen, men analysen ska ske i M1-tidsramen och bekräftas sedan i M5. Inställningar för M1-tidsram: 1) Ange följande indikatorer på M1-diagram: E (21) - ljusbrun linje (applicerad på CLOSE), E (34) - grön linje (applicerad på CLOSE), E (144) ndash röd linje Appliceras på CLOSE). CD (13, 21, 1) ndash grön cd (21, 34, 1) ndash orange CD (34, 144, 1) ndash ljusbrun Diagrammet ska se ut som nedan: Du kan också stänga beställningen manuellt när: 1 ) CD (13, 21, 1) eller CD (21, 34, 1) korsade sin noll nedåt - den här metoden anses vara konservativ. 2) EMA (21) och EMA (34) vid M1-diagram över EMA (144) - denna metod kan användas för semi-aggressiv handel. 3) EMA (21) och EMA (34) vid M5-diagram över EMA (144), - denna metod kan användas för aggressiv handel. Riskavskrivning: Forexcamping kommer inte att hållas ansvarig för eventuella förluster som uppkommit vid handel. Alla handlare är fullt ansvariga för sina handlingar och deras resultat av handel med system som publiceras på denna webbplats. Du förstår att det finns en hög grad av risk för handel på marknaderna. Handla inte med pengar du inte har råd att förlora. Handel kanske inte är lämplig för alla. Diagrammen och alla artiklar som publiceras på förcamping tillhandahålls endast för informations - och utbildningsändamål

No comments:

Post a Comment